VIII ALERT SZCZEPU | 23-24.03.2024 r.

Podstawowe informacje:
1. Miejsce biwaku: VII Liceum Ogólnokształcące w Toruniu, ul. Batorego 39

2. Biwak rozpoczyna się o godz. 10 w sobotę na terenie VII LO, a kończy się o godz. 10 w niedzielę w tym samym miejscu.

3. Koszt: 60 zł (obejmuje zakwaterowanie w szkole, obiad w sobotę oraz atrakcyjny program).

4. Wymogiem jest aby każdy zuch i harcerz chcący wziąć udział w biwaku, miał opłacone składki członkowskie za I kwartał 2024 r.
W ramach składki każdy uczestnik zapewnione ma ubezpieczenie NNW.

5. Prosimy o zgłoszenie i wpłaty do 11 marca, na konto bankowe 86 TSH „Per Aspera Ad Astra”, oraz potwierdzenie do drużynowej:

nr konta: 02 8144 0005 2011 0112 2468 0007

tytuł wpłaty: DSCZ (tzn. Dodatkowa składka członkowska zadaniowa), Alert - imię i nazwisko uczestnika.

! Bardzo prosimy o przestrzeganie podanego nr konta i tytułu przelewu, gdyż każdą błędnie zatytułowaną wpłatę jesteśmy zobowiązani wyjaśniać w księgowości. 


Ekwipunek: 
Mundur harcerski (jeśli zuch/harcerz posiada), śpiwór, poduszkę, karimatę, mały plecak, (przydaje się podczas gier terenowych na zewnątrz), buty na zmianę , odzież, bieliznę, coś do spania (ciepłe skarpetki, dresy itp.), ubrania adekwatne do pogody, ręcznik, kosmetyki, klapki, prowiant na 1 śniadanie i 1 kolację, naczynia do jedzenia (talerz, kubek, sztućce), notatnik, długopis, latarkę, legitymację szkolną.

Każdy zuch i harcerz powinien sam spakować się w plecak (nie walizkę!), który sam da radę nieść i wiedzieć gdzie ma jakie rzeczy. 

 

Prosimy również o w miarę możliwości zdrowe podejście do produktów na śniadanie, kolację i przekąski dla Państwa dzieci aby zupki chińskie, słodycze i inne tego typu produkty nie stanowiły głównej bazy żywieniowej podczas biwaku. :)

 

O specjalnej diecie uczestnika należy poinformować drużynową podczas zgłoszenia abyśmy mogli uwzględnić ją w sobotnim obiedzie. :)

 

Alert zaczynamy w mundurach i będziemy je nosić przez większość dnia, prośba o pełne umundurowanie w tym polary, adekwatne do pogody okrycie wierzchnie i buty typu treningowe. Dziewczęta nadal obowiązują czarne rajstopy/legginsy ze względu na nadal chłodną pogodę. 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zgłoszenia na biwak przyjmują drużynowe do 11 marca włącznie, zgłoszenie jest uwzględnione tylko w przypadku uiszczenia odpłatności za biwak - również do 11 marca włącznie. 

Prosimy o wiadomość tekstową przed biwakiem do komendantki biwaku o chorobach i/lub przyjmowanych lekach przez Państwa dziecko, aby opiekun uczestnika podczas biwaku mógł je podawać zgodnie z Państwa rozpiską.

 

W razie pytań można kierować się do drużynowych lub bezpośrednio do komendantki biwaku:

phm. Julia Nowakowska tel. 537-312-964